daswerta daswerta .

daswerta

خرید چمدان | خرید اینترنتی چمدان | خرید چمدان چرخدار | خرید چمدان مسافرتی

 

چگونه متوجه شوم چه سایز و وزن چمدانی می توانم با خود ببرم؟(چالش اضافه بار)

به این نکته توجه داشته باشید قبل از سفر حتما ایرلاین خود را از جهت بار مجاز که می توانید داخل چمدان بگذارید (برای تحویل به قسمت بار) و چمدانی که می توانید داخل هواپیما ببرید کنترل کنید چون بستگی به ایرلاین و نوع بلیط شما که بیزینس کلاس یا فرست کلاس باشد یا اکونومی می توانید حجم و سایز های مختلفی را با خود ببرید.

از این رو با توجه به محدودیت بار از نظر وزنی و حجمی با توجه به لیستی که هر سال توسط ایرلاین ها در سایت شان منتشر می شود، می توانید در اینجا مشاهده کنید قبل از سفر حتما ایرلاین خود را کنترل نمایید تا در فرودگاه دچار سردرگمی و متحمل هزینه اضافه بار نشوید یا از شما بخواهند که اضافه بار خود را از چمدان خالی کرده و در کیف دیگری قرار دهید.

بعد از چک کردن ایرلاین خود بهترین راه حل این است که بعد از چیدمان لباس و لوازم خود در چمدان آن را هم وزن کنید تا بیشتر از حد مجاز پر نکرده باشد. معمولا" حجم سایز متوسط چمدان های دلسی(20 الی 25 کیلوگرم) استاندارد کلیه ایرلاین ها می باشد که می توانید به راحتی حمل کرده و با خیال راحت با هر ایرلاینی سفر کنید.

همینطور می توانید حجم  لباس های خود را مانند کاپیشن یا پالتو یا لباس های بافت خود را با کیسه های وکیوم دلسی که مخصوص همین کار است کم کرده تا حجم چمدان شما برای گذاشتن لوازم دیگر کافی باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۵:۴۳ توسط:daswerta موضوع: نظرات (0)

چاپ روی پارچه

نوع دیگری از خانواده چاپ روی اجسام چاپ روی پارچه است. در مجتمع چاپ دیجیتال و تیلیغات هنرنوین از چاپ سالونت و اکو سالونت برای چاپ روی انواع پارچه استفاده می‌شود . در این نوع چاپ در مقیاس صنعتی از تکنولوژی‌های روز دنیای چاپ استفاده می‌شود و چاپ بدون محدودیت در رنگ و طرح در مجتمع چاپ دیجیتال و تبلیغات هنرنوین انجام می‌پذیرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۰:۵۵ توسط:daswerta موضوع: نظرات (0)

طرز تهیه “بورک پفی” غذای محبوب و خوشمزه ترکیه ای

بورک غذای محبوب و خوشمزه ترکیه ای هست که در این بخش از آشپزخانه نمناک طرز تهیه “بورک پفی” را آموزش خواهیم داد که طعم بسیار لذیذی دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۳:۱۲ توسط:daswerta موضوع: نظرات (0)