daswerta daswerta .

daswerta

چگونه آقایان به پوستشان رسیدگی کنند؟

پوست مهمترین عامل زیبایی محسوب میشود و این امر فقط مختص خانم ها نمی باشد،بلکه آقایان هم باید به سلامت پوستشان اهمیت دهند.
رسیدگی به پوست یکی از ارکان مهم وحیاتی در سلامت وشادابی پوست می باشد.

تمیز کردن پوست

برخی ها می گویند نباید هرروز صبح صورت خود را بشویید، زیرا شستشو بیش از حد ، ممکن است چربی طبیعی پوست تان را از بین ببرد.

ما تلاش می کنیم هر صبحی که بیدار می شویم، روز تازه ای را شروع کنیم، پس چرا نگذاریم پوست هم روز خویش را از نو آغاز کند؟ نگذارید گرد و غبار و الودگی روی منفذهای پوست تان بمانند.

متخصصان پوست می گویند که استفاده از فوم پاک کنندهٔ ملایم قبل از اصلاح صورت، چربی سطح پوست را کاهش می دهد. چنانچه پوست تان حساس نیست، گاهی وقت ها هم میتوانید از تمیز کننده های لایه بردار استفاده کنید.

توصیهٔ مهم:چنانچه پوست تان چرب است، میتوانید هرروز صبح با حولهٔ گرم صورت خویش را تمیز کنید. بعد هم قدری آب سرد روی پوست تان بپاشید تا سرحال تان بیاورد.

 

درصورتی که ریش تراش ارزان و کند دارید همین حالا آنرا به سطل آشغال بیاندازید.

اکثر مرد ها بطور متوسط پنج دفعه در هفته اصلاح می کنند. تیغ با کیفیت علاوه‌براین که طول عمر بیشتری دارد، صورت را نمی خراشد. تیغی را برای اصلاح انتخاب کنید که مناسب با حساسیت پوست و درشتی تار های ریش تان باشد.

 

قبل از نکات بهتر است جنس پوست مردان را بشناسید

پوست های حساس امکان دارد بعد از استفاده از محصول، بسوزد یا سبب گزش و خارش شود.

- پوست طبیعی روشن و صاف است، ولی حساس نیست.

- پوست خشک پوسته پوسته است، می خارد یا خشن است.

- پوست چرب برّاق و چرب است.

- پوست ترکیبی در برخی مناطقی خشک و در برخی مناطق دیگر چرب است.

فهمیدن نوع پوستتان به شما کمک خواهد کرد تا نحوه مراقبت از پوست را بیاموزید و محصولات مراقبتی مناسب پوست خویش را انتخاب کنید.

 

مرطوب سازی پوست

مرطوب سازی پوست هرروز از مرطوب کننده ها و تمیز کننده های ملایم برای جوان سازی پوست استفاده کنید. خشکی پوست، علامت های پیری را در صورت و بدن تشدید می کند، ولی مرطوب سازی این مشکل را رفع می سازد.

 

زیاد آب بنوشید

زیاد آب بنوشید آشامیدن ۶ تا ۸ لیوان آب در روز به حفظ آب موردنیاز پوست کمک می کند، کیفیت پوست را افزایش می دهد و عاقبت پوست را جوان تر می کند. استفاده مایعات کافی در طولانی مدت از اهمیت مخصوصی در حفظ جوانی پوست بهره مند است.
https://www.shakheh.com/fa/news/17650/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۱۶ توسط:daswerta موضوع: نظرات (0)