daswerta daswerta .

daswerta

لوله گالوانیزه پی جی 21

لوله گالوانیزه پی جی 21
لوله گالوانیزه پی جی 21، لوله گالوانیزه یکی از انواع لوله ها می باشد که وظیفه ی محافظت از سیم ها و کابل های برق را به عهده دارد. معمولا در مسیرهای سیم کشی از لوله گالوانیزه پی جی 21 برای نگهداری و محافظت از سیم ها و کابل ها استفاده می شود.

لوله های گالوانیزه pg21 در بسیاری از مکان ها از جمله واحدهای صنعتی، پروژه های ساختمانی و صنعتی و… کاربرد دارند. لوله گالوانیزه پی جی 21 به صورت داخلی و یا سطحی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله pg21 از سیم ها و کابل ها در برابر گرد و خاک، ضربه های مکانیکی، حیوانات موذی و… محافظت می کند. علاوه بر آن استفاده از این لوله ها باعث مرتب شدن کابل ها و زیبایی ظاهری آنها می شود. لوله گالوانیزه پی جی 21 در واقع عایق و پوششی برای سیم های برق می باشد. علت نامگذاری لوله گالوانیزه پی جی 21 نوع رزوه، گام های رزوه و اندازه ی آن می باشد.

جنس لوله گالوانیزه پی جی 21 فلز می باشد. این لوله ها باید طبق استانداردهای مشخصی تولید شوند، یکی از این استانداردها ضخامت و عمق کم لوله گالوانیزه پی جی 21 می باشد. هر چه ضخامت و عمق لوله گالوانیزه کمتر باشد، وزن و قیمت آن نیز پایین تر می باشد. برای تهیه ی لوله گالوانیزه پی جی 21 به کارشناسان ما مراجعه کنید.

فروش لوله گالوانیزه پی جی 21
فروش لوله گالوانیزه پی جی 21، لوله های گالوانیزه پی جی 21 برای متصل شدن به یکدیگر نیاز به اتصالاتی دارند که با توجه به گام های رزوه ساخته می شوند. اتصالات مورد نیاز لوله هایی با سایزهای مختلف متفاوت می باشد. در این قسمت چند نمونه از مهم ترین اتصالات لوله های فولادی را بیان خواهیم کرد.

بست اسپیت لوله گالوانیزه پی جی 21
یکی از اتصالات لوله گالوانیزه پی جی 21 بست اسپیت می باشد. بست اسپیت ها از ورقه های گالوانیزه گرم تولید می شوند. بست اسپیت در سایزهای مختلفی در بازار موجود می باشد. این بست برای نصب لوله های فلزی، انواع لوله های روی دیوار، سقف و صفحه های نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد. پوشش بست اسپیت ها از روی می باشد، به همین دلیل بسیار مقاوم هستند و در محیط های مرطوب دچار خوردگی و فرسایش نمی شوند.

براز بوش لوله گالوانیزه پی جی 21
براز بوش (براز بوشن) یکی از پرکاربرد ترین اتصالات لوله گالوانیزه پی جی 21 می باشد. امروزه براز بوش در اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد. جنس براز بوش معمولا برنج، گالوانیزه یا چدن می باشد. در بعضی موارد لوله های گالوانیزه pg21 پراکنده می شوند و به جعبه های تقسیم، قوطی های پریز و کلید می رسند در این قسمت ها این قطعه ها باید به یکدیگر متصل شوند. برای خرید برازبوش لوله گالوانیزه پی جی 21 به فروش لوله گالوانیزه پی جی 21 مراجعه کنید.

سی چنل لوله گالوانیزه پی جی 21
سی چنل (سی ریل) یکی از قطعات پرکاربرد می باشد که به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند. سی چنل ها همراه با نگهدارنده های مخصوص و بست های دو تیکه برای نگهداری لوله های فولادی، کابل ها، لوله های فاضلاب، لوله های آب مورد استفاده قرار می گیرند. سی چنل در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاومت بسیار بالایی دارد. نگهدارنده های لوله گالوانیزه پی جی 21 سی چنل، یو چنل و سی ژل نام دارند. همه ی اتصالات لوله گالوانیزه پی جی 21 مثل: هد بوشینگ، زانویی لوله، زانویی دوردار و… در فروش لوله گالوانیزه پی جی 21 موجود می باشد.

قیمت لوله گالوانیزه پی جی 21
قیمت لوله گالوانیزه pg21 ، لوله گالوانیزه پی جی 21 در مکان های مختلفی قابل استفاده قرار می گیرند. موارد استفاده از لوله گالوانیزه pg21 در ساختمان ها، پارکینگ های طبقاتی، کابل آسانسور، مجتمع های اداری و… می باشد. قیمت لوله گالوانیزه پی جی 21 با توجه به نوع، سایز، ضخامت، قطر و… متغیر می باشد. این روزها با توجه به نوسانات بازار قیمت لوله گالوانیزه پی جی 21 به صورت روزانه محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت لوله پی جی 21 به شماره های مندرج مراجعه نمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۹:۱۷ توسط:daswerta موضوع: نظرات (0)